Tarcza hamulcowa pełna MIKODA 0774 GT malowana, nacinana, wiercona, kolor: czarny - FORD TRANSIT V363 (FAD, FBD, FCD, FDD, FED, FFD) - OŚ TYLNA
Tarcza hamulcowa pełna MIKODA 0774 GT malowana, nacinana, wiercona, kolor: czarny - FORD TRANSIT V363 (FAD, FBD, FCD, FDD, FED, FFD) - OŚ TYLNA
KONIECZNIE PRZECZYTAJ DZIAŁ INFORMACJE O WYSYŁCE
CENA ZA SZTUKĘ ( jedna tarcza )
OŚ TYLNA
Dodatkowe informacje katalogowe:
Średnica [mm]: 308
Typ tarczy hamulcowej: pełna
Wysokość tarczy [mm]: 22
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 18
Minimalna grubość tarczy [mm]: 15
Średnica otworu centrującego [mm]: 122,5
Ilość otworów ( śrub ): 6
Rozstaw śrub ( otworów ): 6x148
Otwory o średnicy [mm]: 13,8
Średnica wewnętrzna tarczy [mm]: 180
Tarcza pasuje do modeli TRANSIT V363 z tarczami o średnicy 308mm i otworze centrującym tarczy 122,5mm z rozstawem śrub 6x148 na osi tylnej.
( wysokość tarczy hamulcowej 22mm )
Sprawdź średnicę i rozstaw śrub oraz średnicę otworu centrującego i wysokość swoich tarcz ponieważ w modelach TRANSIT V363 występowały też tarcze o tej samej średnicy (308mm) i tym samym otworze centrującym (122,5mm) ale o rozstawie śrub 5x150 (wysokość tarczy 25,5mm) oraz tarcze o tej samej średnicy (308mm) ale o otworze centrującym tarczy 96mm i rozstawie śrub 5x160 (wysokość tarczy 68,9mm) oraz tarcze o średnicy 288mm które również posiadamy w sprzedaży.
NIE JESTEŚ PEWIEN - ZADZWOŃ
NR ORG: 1815600 2226521 2527114 BK312A315BD KK312A315BA KK312A315BB
ZAMIENNIKI: 08.C540.11 24.0118-0161.1 DDF2485C 92275803 ADF124348 BG4680C 104498 7155230030PD F1056P 0986479D43 0774Z 0774S
SERIA GT
W porównaniu ze standardowymi tarczami hamulcowymi, innowacyjne rozwiązanie NACINANIA i NAWIERCANIA pozwala na uzyskanie większego współczynnika tarcia już w początkowej fazie hamowania. To oznacza krótszą drogę hamowania i bardziej wydajne hamulce. Jazda w niektórych warunkach, np. w górach, w zawodach sportowych pociąga za sobą ryzyko doprowadzenia tarcz hamulcowych do temperatur rzędu 800°C. Jednocześnie towarzyszy temu emisja gazów lokujących się w przestrzeni pomiędzy klockami hamulcowymi a powierzchnią tarczy hamulcowej. Specjalne rowki i nawiercenia tarcz służą do szybkiego odprowadzania tych szkodliwych produktów hamowania. Rowki i nawiercenia poprawiają (odmładzają) powierzchnię materiału ciernego klocków. Asymetryczne rowki tarcz uniemożliwiają również obecność wody, błota i innych substancji na powierzchni tarcz hamulcowych.
ATM MIKODA
ATM Mikoda to polska firma powstała w 1981r. Produkuje tarcze, bębny i klocki hamulcowe do samochodów osobowych i dostawczych oraz inne elementy z żeliwa dla przemysłu motoryzacyjnego i rolnictwa. Obecnie jest największym polskim producentem tarcz i bębnów hamulcowych na rynek wtórny. Firma ATM Mikoda sprzedaje swoje produkty w całej Europie, państwach byłego bloku wschodniego i USA.
Odlewy do produkcji tarcz i bębnów zapewnia ich własna odlewnia żeliwa FMC Mikoda. Dzięki temu firma jest w stanie zaoferować swoim odbiorcom produkt całkowicie polski o najwyższej jakości. Hale produkcyjne i magazyny ATM Mikoda zajmują powierzchnię 3500 mkw na obszarze 10000 mkw. Doświadczona załoga oraz nowoczesny park maszynowy gwarantują najwyższą jakość produktów. Wysoką jakość wyrobów potwierdza bardzo niski wskaźnik reklamacji.
Ten produkt pasuje do następujących modeli samochodów »
FORD
- TRANSIT V363 Nadw. pełne (FCD, FDD) 08.2013 -
- TRANSIT V363 Platf./Podw. (FED,FFD) 08.2013 -
- TRANSIT V363 Bus (FAD, FBD) 08.2013 -
Uwaga!
W związku z faktem, iż w niektórych modelach aut mogą w tym samym okresie występować różne typy części np. (tarcz hamulcowych, klocków) których jednoznaczne przypisanie jest trudne bądź niemożliwe, przed złożeniem zamówienia prosimy uważnie skonfrontować prezentowane wymiary i rysunki części np. (tarcz/bębnów/klocków) z własnymi starymi częściami. W przypadku wątpliwości zalecamy kontakt telefoniczny ( 34 329 90 29 lub 601472084 ) lub e-mailowy info@henkiel.com.pl . Prosimy o przemyślane zakupy.