Tarcza hamulcowa wentylowana MIKODA 1844 GT malowana, nacinana, wiercona, kolor: czarny - JAGUAR XE (X760) XF II (X260) XF SPORTBRAKE (X260) - OŚ TYLNA
Tarcza hamulcowa wentylowana MIKODA 1844 GT malowana, nacinana, wiercona, kolor: czarny - JAGUAR XE (X760) XF II (X260) XF SPORTBRAKE (X260) - OŚ TYLNA
KONIECZNIE PRZECZYTAJ DZIAŁ INFORMACJE O WYSYŁCE
CENA ZA SZTUKĘ ( jedna tarcza )
OŚ TYLNA
Dodatkowe informacje katalogowe:
Średnica [mm]: 325
Typ tarczy hamulcowej: wentylowana
Wysokość tarczy [mm]: 42
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 20
Minimalna grubość tarczy [mm]: 18
Średnica otworu centrującego [mm]: 63,6
Ilość otworów ( śrub ): 5
Rozstaw śrub ( otworów ): 5x108
Otwory o średnicy [mm]: 13,8
Średnica wewnętrzna tarczy [mm]: 160
Tarcza pasuje do modelu XE (X760) z tarczami wentylowanymi o średnicy 325mm na osi tylnej.
Sprawdź budowę i średnicę swoich tarcz ponieważ w modelu XE (X760) występowały też tarcze pełne o średnicy 300mm które również posiadamy w sprzedaży.
Tarcza pasuje do modeli XF II (X260) z tarczami wentylowanymi o średnicy 325mm na osi tylnej.
Sprawdź budowę i średnicę swoich tarcz ponieważ w modelach XF II (X260) występowały też tarcze pełne o średnicy 300mm które również posiadamy w sprzedaży.
NIE JESTEŚ PEWIEN - ZADZWOŃ
NR ORG: T4N1744
ZAMIENNIKI: BREMBO 09.C209.21 , FERODO DDF2733C , FERODO DDF2733C-1-D , TEXTAR 982003181 , TEXTAR 92318105 , TRW DF6969S , BLUE PRINT ADJ134364 , DELPHI BG5023C , SAMKO J1029VR , BOSCH 0986479E61 , MIKODA 1844 , MIKODA 1844Z , MIKODA 1844S
SERIA GT
W porównaniu ze standardowymi tarczami hamulcowymi, innowacyjne rozwiązanie NACINANIA i NAWIERCANIA pozwala na uzyskanie większego współczynnika tarcia już w początkowej fazie hamowania. To oznacza krótszą drogę hamowania i bardziej wydajne hamulce. Jazda w niektórych warunkach, np. w górach, w zawodach sportowych pociąga za sobą ryzyko doprowadzenia tarcz hamulcowych do temperatur rzędu 800°C. Jednocześnie towarzyszy temu emisja gazów lokujących się w przestrzeni pomiędzy klockami hamulcowymi a powierzchnią tarczy hamulcowej. Specjalne rowki i nawiercenia tarcz służą do szybkiego odprowadzania tych szkodliwych produktów hamowania. Rowki i nawiercenia poprawiają (odmładzają) powierzchnię materiału ciernego klocków. Asymetryczne rowki tarcz uniemożliwiają również obecność wody, błota i innych substancji na powierzchni tarcz hamulcowych.
ATM MIKODA
ATM Mikoda to polska firma powstała w 1981r. Produkuje tarcze, bębny i klocki hamulcowe do samochodów osobowych i dostawczych oraz inne elementy z żeliwa dla przemysłu motoryzacyjnego i rolnictwa. Obecnie jest największym polskim producentem tarcz i bębnów hamulcowych na rynek wtórny. Firma ATM Mikoda sprzedaje swoje produkty w całej Europie, państwach byłego bloku wschodniego i USA.
Odlewy do produkcji tarcz i bębnów zapewnia ich własna odlewnia żeliwa FMC Mikoda. Dzięki temu firma jest w stanie zaoferować swoim odbiorcom produkt całkowicie polski o najwyższej jakości. Hale produkcyjne i magazyny ATM Mikoda zajmują powierzchnię 3500 mkw na obszarze 10000 mkw. Doświadczona załoga oraz nowoczesny park maszynowy gwarantują najwyższą jakość produktów. Wysoką jakość wyrobów potwierdza bardzo niski wskaźnik reklamacji.
Wszystkie wyroby posiadają certyfikat bezpieczeństwa CE i mogą być stosowane jako zamienniki części oryginalnych zgodnie z dyrektywą UE. Firma ATM Mikoda posiada również prestiżowy certyfikat jakości TÜV Rheinland.
Ten produkt pasuje do następujących modeli samochodów »
JAGUAR
- XE (X760) 03.2015 -
- XF II (X260) 05.2015 -
- XF SPORTBRAKE (X260) 07.2017 -
Uwaga!
W związku z faktem, iż w niektórych modelach aut mogą w tym samym okresie występować różne typy części np. (tarcz hamulcowych, klocków) których jednoznaczne przypisanie jest trudne bądź niemożliwe, przed złożeniem zamówienia prosimy uważnie skonfrontować prezentowane wymiary i rysunki części np. (tarcz/bębnów/klocków) z własnymi starymi częściami. W przypadku wątpliwości zalecamy kontakt telefoniczny ( 34 329 90 29 lub 601472084 ) lub e-mailowy info@henkiel.com.pl . Prosimy o przemyślane zakupy.