Tarcza hamulcowa wentylowana MIKODA 1349 GT malowana, nacinana, wiercona, kolor: czarny - MAZDA CX-7 (ER) CX-9 (TB) - OŚ PRZEDNIA
Tarcza hamulcowa wentylowana MIKODA 1349 GT malowana, nacinana, wiercona, kolor: czarny - MAZDA CX-7 (ER) CX-9 (TB) - OŚ PRZEDNIA
KONIECZNIE PRZECZYTAJ DZIAŁ INFORMACJE O WYSYŁCE
CENA ZA SZTUKĘ ( jedna tarcza )
OŚ PRZEDNIA
Dodatkowe informacje katalogowe:
Średnica [mm]: 320
Typ tarczy hamulcowej: wentylowana
Wysokość tarczy [mm]: 48
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 28
Minimalna grubość tarczy [mm]: 26
Średnica otworu centrującego [mm]: 72
Ilość otworów ( śrub ): 5
Rozstaw śrub ( otworów ): 5x114,3
Otwory o średnicy [mm]: 13,2
Średnica wewnętrzna tarczy [mm]: 143
Tarcza pasuje do modelu CX-7 (ER) z tarczami o średnicy 320mm na osi przedniej.
( katalogowo pojazdy z manualną skrzynią biegów )
Sprawdź średnicę swoich tarcz ponieważ w modelu CX-7 (ER) występowały też tarcze o średnicy 296mm (katalogowo pojazdy z automatyczną skrzynią biegów) które również posiadamy w sprzedaży.
!!! Niezależnie od rodzaju skrzyni biegów w pojeździe (manualna/automatyczna) należy sprawdzić średnicę swoich tarcz !!!
Tarcza pasuje do modelu CX-9 (TB) na oś przednią ze wszystkimi rodzajami silników.
NIE JESTEŚ PEWIEN - ZADZWOŃ
NR ORG: EH143325X , EH143325XA , EH143325XB , L2323325XB , TD133325X
ZAMIENNIKI: BREMBO 09.C177.11 , ATE 24.0128-0233.1 , TEXTAR 982002034 , TEXTAR 92203403 , TRW DF8043 , FERODO DDF1767C-1 , DELPHI BG9104 , BOSCH 0986479795 , QUARO QD8956 , MIKODA 1349 , MIKODA 1349Z , MIKODA 1349S
SERIA GT
W porównaniu ze standardowymi tarczami hamulcowymi, innowacyjne rozwiązanie NACINANIA i NAWIERCANIA pozwala na uzyskanie większego współczynnika tarcia już w początkowej fazie hamowania. To oznacza krótszą drogę hamowania i bardziej wydajne hamulce. Jazda w niektórych warunkach, np. w górach, w zawodach sportowych pociąga za sobą ryzyko doprowadzenia tarcz hamulcowych do temperatur rzędu 800°C. Jednocześnie towarzyszy temu emisja gazów lokujących się w przestrzeni pomiędzy klockami hamulcowymi a powierzchnią tarczy hamulcowej. Specjalne rowki i nawiercenia tarcz służą do szybkiego odprowadzania tych szkodliwych produktów hamowania. Rowki i nawiercenia poprawiają (odmładzają) powierzchnię materiału ciernego klocków. Asymetryczne rowki tarcz uniemożliwiają również obecność wody, błota i innych substancji na powierzchni tarcz hamulcowych.
ATM MIKODA
ATM Mikoda to polska firma powstała w 1981r. Produkuje tarcze, bębny i klocki hamulcowe do samochodów osobowych i dostawczych oraz inne elementy z żeliwa dla przemysłu motoryzacyjnego i rolnictwa. Obecnie jest największym polskim producentem tarcz i bębnów hamulcowych na rynek wtórny. Firma ATM Mikoda sprzedaje swoje produkty w całej Europie, państwach byłego bloku wschodniego i USA.
Odlewy do produkcji tarcz i bębnów zapewnia ich własna odlewnia żeliwa FMC Mikoda. Dzięki temu firma jest w stanie zaoferować swoim odbiorcom produkt całkowicie polski o najwyższej jakości. Hale produkcyjne i magazyny ATM Mikoda zajmują powierzchnię 3500 mkw na obszarze 10000 mkw. Doświadczona załoga oraz nowoczesny park maszynowy gwarantują najwyższą jakość produktów. Wysoką jakość wyrobów potwierdza bardzo niski wskaźnik reklamacji.
Wszystkie wyroby posiadają certyfikat bezpieczeństwa CE i mogą być stosowane jako zamienniki części oryginalnych zgodnie z dyrektywą UE. Firma ATM Mikoda posiada również prestiżowy certyfikat jakości TÜV Rheinland.
Ten produkt pasuje do następujących modeli samochodów »
MAZDA
- CX-7 (ER) 06.2006 - 12.2014
- CX-9 (TB) 09.2006 -
Uwaga!
W związku z faktem, iż w niektórych modelach aut mogą w tym samym okresie występować różne typy części np. (tarcz hamulcowych, klocków) których jednoznaczne przypisanie jest trudne bądź niemożliwe, przed złożeniem zamówienia prosimy uważnie skonfrontować prezentowane wymiary i rysunki części np. (tarcz/bębnów/klocków) z własnymi starymi częściami. W przypadku wątpliwości zalecamy kontakt telefoniczny ( 34 329 90 29 lub 601472084 ) lub e-mailowy info@henkiel.com.pl . Prosimy o przemyślane zakupy.