Tarcze hamulcowe pełne z piastą i z pierścieniem nadajnika impulsów ABS MIKODA 0763 GT malowane, nacinane, wiercone, kolor: czarny + KLOCKI QUARO QP9385 - FORD TOURNEO CUSTOM V362 Bus (F3) TRANSIT CUSTOM V362 (F3, FY, FZ) TRANSIT V363 (FAD, FBD, FCD, FDD, FED, FFD) - OŚ TYLNA
Tarcze hamulcowe pełne z piastą i z pierścieniem nadajnika impulsów ABS MIKODA 0763 GT malowane, nacinane, wiercone, kolor: czarny + KLOCKI QUARO QP9385 - FORD TOURNEO CUSTOM V362 Bus (F3) TRANSIT CUSTOM V362 (F3, FY, FZ) TRANSIT V363 (FAD, FBD, FCD, FDD, FED, FFD) - OŚ TYLNA
KONIECZNIE PRZECZYTAJ DZIAŁ INFORMACJE O WYSYŁCE
CENA ZA ZESTAW ( 2 tarcze + 4 klocki )
OŚ TYLNA
Dodatkowe informacje katalogowe: TARCZE
Średnica [mm]: 308
Typ tarczy hamulcowej: pełna
Wysokość tarczy [mm]: 68,9
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 16
Minimalna grubość tarczy [mm]: 13
Średnica otworu centrującego [mm]: 96
Ilość otworów ( śrub ): 5
Rozstaw śrub ( otworów ): 5x160
Wymiar gwintu ( otwory o średnicy ): M10x1,5
Średnica wewnętrzna tarczy [mm]: 120
Informacja uzupełniająca 1: z piastą
Informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem nadajnika impulsów ABS
Dodatkowe informacje katalogowe: KLOCKI
Szerokość 1 [mm]: 137,1
Wysokość 1 [mm]: 58,5
Grubość 1 [mm]: 17,8
Szerokość 2 [mm]: 137,1
Wysokość 2 [mm]: 60,8
Grubość 2 [mm]: 17,8
Styk ostrzegawczy o zużyciu: bez styku zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu: przygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowy: TRW
Nr WVA: 25603;25604
Zestaw pasuje do modelu TOURNEO CUSTOM V362 Bus (F3) z tarczami o średnicy 308 na osi tylnej.
Sprawdź średnicę swoich tarcz ponieważ w modelu TOURNEO CUSTOM V362 Bus (F3) występowały też tarcze o średnicy 288mm które również posiadamy w sprzedaży.
Zestaw pasuje do modeli TRANSIT CUSTOM V362 z tarczami o średnicy 308mm na osi tylnej.
Sprawdź średnicę swoich tarcz ponieważ w modelach TRANSIT CUSTOM V362 występowały też tarcze o średnicy 288mm które również posiadamy w sprzedaży.
Zestaw pasuje do modeli TRANSIT V363 z tarczami o średnicy 308mm i otworze centrującym tarczy 96mm oraz z tym rodzajem klocków na osi tylnej.
( wysokość tarczy 68,9mm ; rozstaw śrub 5x160 )
!!! UWAGA !!!
Koniecznie porównaj kształt i wymiary swoich klocków z rysunkiem w opisie aukcji ponieważ w modelach TRANSIT V363 występował też inny rodzaj klocków dla tego samego systemu hamulcowego (TRW) który również posiadamy w sprzedaży.
Sprawdź średnicę i średnicę otworu centrującego oraz wysokość i rozstaw śrub swoich tarcz ponieważ w modelach TRANSIT V363 występowały też dwa rodzaje tarcz o tej samej średnicy (308mm) ale o otworze centrującym tarczy 122,5mm (wysokość tarczy 25,6mm - rozstaw śrub 5x150 oraz wysokość tarczy 22mm - rozstaw śrub 6x148) i tarcze o średnicy 288mm które również posiadamy w sprzedaży.
NIE JESTEŚ PEWIEN - ZADZWOŃ
NR ORG: 1764282 , 1783910 , BK212A097AA , BK212A097AB
ZAMIENNIKI: TARCZE: BREMBO 08.C241.20 , ATE 24.0116-0236.1 , TEXTAR 982002739 , TEXTAR 92273903 , FERODO DDF2471 , DELPHI BG9198C , QUARO QD9697 , BOSCH 0986479A50 , MIKODA 0763 , MIKODA 0763Z , MIKODA 0763S
KLOCKI: FERODO FVR4398 , FERODO FVR5075 , BREMBO P24160 , BREMBO P24187 , ATE 13.0460-2618.2 , TEXTAR 2560301 , TEXTAR 2560303 , TRW GDB1968 , ICER 142116 , LPR 05P1787 , SAMKO 5SP1787 , QUARO QP9385 , QUARO QP9385C , BOSCH 0986494796 , MIKODA 70773
SERIA GT
W porównaniu ze standardowymi tarczami hamulcowymi, innowacyjne rozwiązanie NACINANIA i NAWIERCANIA pozwala na uzyskanie większego współczynnika tarcia już w początkowej fazie hamowania. To oznacza krótszą drogę hamowania i bardziej wydajne hamulce. Jazda w niektórych warunkach, np. w górach, w zawodach sportowych pociąga za sobą ryzyko doprowadzenia tarcz hamulcowych do temperatur rzędu 800°C. Jednocześnie towarzyszy temu emisja gazów lokujących się w przestrzeni pomiędzy klockami hamulcowymi a powierzchnią tarczy hamulcowej. Specjalne rowki i nawiercenia tarcz służą do szybkiego odprowadzania tych szkodliwych produktów hamowania. Rowki i nawiercenia poprawiają (odmładzają) powierzchnię materiału ciernego klocków. Asymetryczne rowki tarcz uniemożliwiają również obecność wody, błota i innych substancji na powierzchni tarcz hamulcowych.
ATM MIKODA
ATM Mikoda to polska firma powstała w 1981r. Produkuje tarcze, bębny i klocki hamulcowe do samochodów osobowych i dostawczych oraz inne elementy z żeliwa dla przemysłu motoryzacyjnego i rolnictwa. Obecnie jest największym polskim producentem tarcz i bębnów hamulcowych na rynek wtórny. Firma ATM Mikoda sprzedaje swoje produkty w całej Europie, państwach byłego bloku wschodniego i USA.
Odlewy do produkcji tarcz i bębnów zapewnia ich własna odlewnia żeliwa FMC Mikoda. Dzięki temu firma jest w stanie zaoferować swoim odbiorcom produkt całkowicie polski o najwyższej jakości. Hale produkcyjne i magazyny ATM Mikoda zajmują powierzchnię 3500 mkw na obszarze 10000 mkw. Doświadczona załoga oraz nowoczesny park maszynowy gwarantują najwyższą jakość produktów. Wysoką jakość wyrobów potwierdza bardzo niski wskaźnik reklamacji.
Ten produkt pasuje do następujących modeli samochodów »
FORD
- TRANSIT CUSTOM V362 Bus (F3) 04.2012 -
- TRANSIT CUSTOM V362 Nad.peł. (FY,FZ) 04.2012-
- TRANSIT V363 Bus (FAD, FBD) 08.2013 -
- TRANSIT V363 Nadw. pełne (FCD, FDD) 08.2013 -
- TRANSIT V363 Platf./Podw. (FED,FFD) 08.2013 -
- TOURNEO CUSTOM V362 Bus (F3) 04.2012 -
Uwaga!
W związku z faktem, iż w niektórych modelach aut mogą w tym samym okresie występować różne typy części np. (tarcz hamulcowych, klocków) których jednoznaczne przypisanie jest trudne bądź niemożliwe, przed złożeniem zamówienia prosimy uważnie skonfrontować prezentowane wymiary i rysunki części np. (tarcz/bębnów/klocków) z własnymi starymi częściami. W przypadku wątpliwości zalecamy kontakt telefoniczny ( 34 329 90 29 lub 601472084 ) lub e-mailowy info@henkiel.com.pl . Prosimy o przemyślane zakupy.