Tarcze hamulcowe wentylowane MIKODA 1495 GT malowane, nacinane, wiercone, kolor: czarny + KLOCKI QUARO QP7918C ceramiczne - MERCEDES KLASA V (W447) VITO Mixto (W447) VITO Tourer (W447) VITO nadwozie pełne (W447) - OŚ PRZEDNIA
Tarcze hamulcowe wentylowane MIKODA 1495 GT malowane, nacinane, wiercone, kolor: czarny + KLOCKI QUARO QP7918C ceramiczne - MERCEDES KLASA V (W447) VITO Mixto (W447) VITO Tourer (W447) VITO nadwozie pełne (W447) - OŚ PRZEDNIA
KONIECZNIE PRZECZYTAJ DZIAŁ INFORMACJE O WYSYŁCE
CENA ZA ZESTAW ( 2 tarcze + 4 klocki )
OŚ PRZEDNIA
Dodatkowe informacje katalogowe: TARCZE
Średnica [mm]: 300
Typ tarczy hamulcowej: wentylowana
Wysokość tarczy [mm]: 52
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 28
Minimalna grubość tarczy [mm]: 25
Średnica otworu centrującego [mm]: 67
Ilość otworów ( śrub ): 5
Rozstaw śrub ( otworów ): 5x112
Otwory o średnicy [mm]: 15,1
Średnica wewnętrzna tarczy [mm]: 153
Dodatkowe informacje katalogowe: KLOCKI
Szerokość [mm]: 163,1
Wysokość [mm]: 67,1
Grubość [mm]: 20,8
Styk ostrzegawczy o zużyciu: bez styku zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu: przygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowy: BREMBO
Nr WVA: 29192
Zestaw pasuje do modelu KLASA V (W447) z tarczami o średnicy 300mm i wysokości tarczy 52mm na osi przedniej.
Sprawdź średnicę i wysokość swoich tarcz ponieważ w modelu KLASA V (W447) występowały też tarcze o tej samej średnicy (300mm) ale o wysokości tarczy 58,5mm oraz tarcze o średnicy 330mm które również posiadamy w sprzedaży.
Zestaw pasuje do modeli VITO (W447) z tarczami o średnicy 300mm i wysokości tarczy 52mm na osi przedniej.
Sprawdź średnicę i wysokość swoich tarcz ponieważ w modelach VITO (W447) występowały też tarcze o tej samej średnicy (300mm) ale o wysokości tarczy 58,5mm oraz tarcze o średnicy 330mm które również posiadamy w sprzedaży.
NIE JESTEŚ PEWIEN - ZADZWOŃ
NR ORG: 4474210312 , 4474210612 , A4474210312 , A4474210612
ZAMIENNIKI: TARCZE: BREMBO 09.C063.11 , TEXTAR 982002918 , TEXTAR 92291803 , TRW DF6745S , DELPHI BG4825C , LPR M2099V , BOSCH 0986479D57 , MIKODA 1495 , MIKODA 1495Z , MIKODA 1495S
KLOCKI: FERODO FVR1778 , FERODO FVR4469 , BREMBO P50085 , ATE 13.0460-4877.2 , ATE 13.0460-4826.2 , TEXTAR 2919201 , TEXTAR 2919202 , TEXTAR 2919205 , TRW GDB1698 , LPR 05P1275 , SAMKO 5SP1275 , ICER 141786 , QUARO QP7918 , QUARO QP7918C , DELPHI LP1982 , BOSCH 0986494121 , BOSCH 0986494728 , MIKODA 71462
SERIA GT
W porównaniu ze standardowymi tarczami hamulcowymi, innowacyjne rozwiązanie NACINANIA i NAWIERCANIA pozwala na uzyskanie większego współczynnika tarcia już w początkowej fazie hamowania. To oznacza krótszą drogę hamowania i bardziej wydajne hamulce. Jazda w niektórych warunkach, np. w górach, w zawodach sportowych pociąga za sobą ryzyko doprowadzenia tarcz hamulcowych do temperatur rzędu 800°C. Jednocześnie towarzyszy temu emisja gazów lokujących się w przestrzeni pomiędzy klockami hamulcowymi a powierzchnią tarczy hamulcowej. Specjalne rowki i nawiercenia tarcz służą do szybkiego odprowadzania tych szkodliwych produktów hamowania. Rowki i nawiercenia poprawiają (odmładzają) powierzchnię materiału ciernego klocków. Asymetryczne rowki tarcz uniemożliwiają również obecność wody, błota i innych substancji na powierzchni tarcz hamulcowych.
QUARO SILVER CERAMIC
Ceramiczne klocki hamulcowe QUARO SILVER CERAMIC (klocki typu „low dust”) posiadają najnowszy typ okładziny hamulcowej o zredukowanych własnościach pylących. Wyprodukowane z wysokiej klasy materiału ciernego z włóknami ceramicznymi klocki hamulcowe QUARO SILVER CERAMIC nie generują czarnego, trudnego do zmycia pyłu, a powstałe przy znikomym pyleniu lekkie zabrudzenia felg są łatwe do usunięcia. Klocki hamulcowe QUARO SILVER CERAMIC zapewniają skuteczne i stabilne hamowanie nawet przy najwyższych temperaturach pracy.
ATM MIKODA
ATM Mikoda to polska firma powstała w 1981r. Produkuje tarcze, bębny i klocki hamulcowe do samochodów osobowych i dostawczych oraz inne elementy z żeliwa dla przemysłu motoryzacyjnego i rolnictwa. Obecnie jest największym polskim producentem tarcz i bębnów hamulcowych na rynek wtórny. Firma ATM Mikoda sprzedaje swoje produkty w całej Europie, państwach byłego bloku wschodniego i USA.
Odlewy do produkcji tarcz i bębnów zapewnia ich własna odlewnia żeliwa FMC Mikoda. Dzięki temu firma jest w stanie zaoferować swoim odbiorcom produkt całkowicie polski o najwyższej jakości. Hale produkcyjne i magazyny ATM Mikoda zajmują powierzchnię 3500 mkw na obszarze 10000 mkw. Doświadczona załoga oraz nowoczesny park maszynowy gwarantują najwyższą jakość produktów. Wysoką jakość wyrobów potwierdza bardzo niski wskaźnik reklamacji.
Wszystkie wyroby posiadają certyfikat bezpieczeństwa CE i mogą być stosowane jako zamienniki części oryginalnych zgodnie z dyrektywą UE. Firma ATM Mikoda posiada również prestiżowy certyfikat jakości TÜV Rheinland.
Ten produkt pasuje do następujących modeli samochodów »
MERCEDES-BENZ
- KLASA V (W447) 03.2014 -
- VITO Nadwozie pełne (W447) 10.2014 -
- VITO Tourer (W447) 10.2014 -
- VITO Mixto (W447) 10.2014 -
Uwaga!
W związku z faktem, iż w niektórych modelach aut mogą w tym samym okresie występować różne typy części np. (tarcz hamulcowych, klocków) których jednoznaczne przypisanie jest trudne bądź niemożliwe, przed złożeniem zamówienia prosimy uważnie skonfrontować prezentowane wymiary i rysunki części np. (tarcz/bębnów/klocków) z własnymi starymi częściami. W przypadku wątpliwości zalecamy kontakt telefoniczny ( 34 329 90 29 lub 601472084 ) lub e-mailowy info@henkiel.com.pl . Prosimy o przemyślane zakupy.