Tarcze hamulcowe wentylowane MIKODA 2246 GT malowane, nacinane, wiercone, kolor: czarny + KLOCKI QUARO QP2599C ceramiczne - TOYOTA AURIS (_E15_) COROLLA Sedan (_E15_) COROLLA Sedan (_E18_, ZRE1_) - OŚ PRZEDNIA
Tarcze hamulcowe wentylowane MIKODA 2246 GT malowane, nacinane, wiercone, kolor: czarny + KLOCKI QUARO QP2599C ceramiczne - TOYOTA AURIS (_E15_) COROLLA Sedan (_E15_) COROLLA Sedan (_E18_, ZRE1_) - OŚ PRZEDNIA
KONIECZNIE PRZECZYTAJ DZIAŁ INFORMACJE O WYSYŁCE
CENA ZA ZESTAW ( 2 tarcze + 4 klocki )
OŚ PRZEDNIA
Dodatkowe informacje katalogowe: TARCZE
Średnica [mm]: 275
Typ tarczy hamulcowej: wentylowana
Wysokość tarczy [mm]: 46,3
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 22
Minimalna grubość tarczy [mm]: 19
Średnica otworu centrującego [mm]: 62
Ilość otworów ( śrub ): 5
Rozstaw śrub ( otworów ): 5x114,3
Otwory o średnicy [mm]: 15
Średnica wewnętrzna tarczy [mm]: 145
Dodatkowe informacje katalogowe: KLOCKI
Szerokość [mm]: 139
Wysokość [mm]: 55
Grubość [mm]: 17,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu: bez styku zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu: nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowy: AKEBONO
Nr WVA: 24336
Zestaw pasuje do modelu AURIS (_E15_) z tarczami o średnicy 275mm i grubości tarczy 22mm na osi przedniej.
( DLA NR ORG: 4351212670 )
( katalogowo pojazdy wyprodukowane w Japonii )
Sprawdź średnicę i grubość swoich tarcz ponieważ w modelu AURIS (_E15_) występowały też tarcze o średnicy 273mm i grubości tarczy 26mm (DLA NR ORG: 4351202180, 4351212690 - katalogowo pojazdy wyprodukowane w Wielkiej Brytanii) oraz tarcze o średnicy 295mm (grubość tarczy 26mm) i 296mm (grubość tarczy 28mm) które również posiadamy w sprzedaży.
Zestaw pasuje do modelu COROLLA Sedan (_E15_) z tarczami o średnicy 275mm i grubości tarczy 22mm na osi przedniej.
( DLA NR ORG: 4351212670 )
Sprawdź średnicę i grubość swoich tarcz ponieważ w modelu COROLLA Sedan (_E15_) występowały też tarcze o średnicy 273mm i grubości tarczy 26mm (DLA NR ORG: 4351202180, 4351212690) oraz tarcze o średnicy 295mm które również posiadamy w sprzedaży.
Zestaw pasuje do modelu COROLLA Sedan (_E18_, ZRE1_) z tarczami o średnicy 275mm i grubości tarczy 22mm na osi przedniej.
( DLA NR ORG: 4351212670 )
Sprawdź średnicę i grubość swoich tarcz ponieważ w modelu COROLLA Sedan (_E18_, ZRE1_) występowały też tarcze o średnicy 277mm i grubości tarczy 26mm (DLA NR ORG: 4351202330) które również posiadamy w sprzedaży.
NIE JESTEŚ PEWIEN - ZADZWOŃ
NR ORG: 4351212670
ZAMIENNIKI: TARCZE: BREMBO 09.A864.11 , BREMBO 09.A864.14 , BREMBO 09.A864.1X , ATE 24.0122-0256.1 , TEXTAR 982001638 , TEXTAR 92163800 , TEXTAR 92163803 , TRW DF4810 , FERODO DDF1789 , FERODO DDF1789C , BOSCH 0986479341 , MIKODA 2246 , MIKODA 2246Z , MIKODA 2246S
KLOCKI: FERODO FDB1891 , BREMBO P83082 , ATE 13.0460-5767.2 , TRW GDB3425 , TEXTAR 2433601 , TEXTAR 2433603 , ICER 181760 , LPR 05P1258 , SAMKO 5SP1258 , QUARO QP2599 , QUARO QP2599C , BOSCH 0986494240 , MIKODA 72246
SERIA GT
W porównaniu ze standardowymi tarczami hamulcowymi, innowacyjne rozwiązanie NACINANIA i NAWIERCANIA pozwala na uzyskanie większego współczynnika tarcia już w początkowej fazie hamowania. To oznacza krótszą drogę hamowania i bardziej wydajne hamulce. Jazda w niektórych warunkach, np. w górach, w zawodach sportowych pociąga za sobą ryzyko doprowadzenia tarcz hamulcowych do temperatur rzędu 800°C. Jednocześnie towarzyszy temu emisja gazów lokujących się w przestrzeni pomiędzy klockami hamulcowymi a powierzchnią tarczy hamulcowej. Specjalne rowki i nawiercenia tarcz służą do szybkiego odprowadzania tych szkodliwych produktów hamowania. Rowki i nawiercenia poprawiają (odmładzają) powierzchnię materiału ciernego klocków. Asymetryczne rowki tarcz uniemożliwiają również obecność wody, błota i innych substancji na powierzchni tarcz hamulcowych.
QUARO SILVER CERAMIC
Ceramiczne klocki hamulcowe QUARO SILVER CERAMIC (klocki typu „low dust”) posiadają najnowszy typ okładziny hamulcowej o zredukowanych własnościach pylących. Wyprodukowane z wysokiej klasy materiału ciernego z włóknami ceramicznymi klocki hamulcowe QUARO SILVER CERAMIC nie generują czarnego, trudnego do zmycia pyłu, a powstałe przy znikomym pyleniu lekkie zabrudzenia felg są łatwe do usunięcia. Klocki hamulcowe QUARO SILVER CERAMIC zapewniają skuteczne i stabilne hamowanie nawet przy najwyższych temperaturach pracy.
ATM MIKODA
ATM Mikoda to polska firma powstała w 1981r. Produkuje tarcze, bębny i klocki hamulcowe do samochodów osobowych i dostawczych oraz inne elementy z żeliwa dla przemysłu motoryzacyjnego i rolnictwa. Obecnie jest największym polskim producentem tarcz i bębnów hamulcowych na rynek wtórny. Firma ATM Mikoda sprzedaje swoje produkty w całej Europie, państwach byłego bloku wschodniego i USA.
Odlewy do produkcji tarcz i bębnów zapewnia ich własna odlewnia żeliwa FMC Mikoda. Dzięki temu firma jest w stanie zaoferować swoim odbiorcom produkt całkowicie polski o najwyższej jakości. Hale produkcyjne i magazyny ATM Mikoda zajmują powierzchnię 3500 mkw na obszarze 10000 mkw. Doświadczona załoga oraz nowoczesny park maszynowy gwarantują najwyższą jakość produktów. Wysoką jakość wyrobów potwierdza bardzo niski wskaźnik reklamacji.
Wszystkie wyroby posiadają certyfikat bezpieczeństwa CE i mogą być stosowane jako zamienniki części oryginalnych zgodnie z dyrektywą UE. Firma ATM Mikoda posiada również prestiżowy certyfikat jakości TÜV Rheinland.
Ten produkt pasuje do następujących modeli samochodów »
TOYOTA
- AURIS (_E15_) 10.2006 - 09.2012
- COROLLA Sedan (_E15_) 10.2006 - 12.2018
- COROLLA Sedan (_E18_,ZRE1_) 06.2013 - 02.2021
Uwaga!
W związku z faktem, iż w niektórych modelach aut mogą w tym samym okresie występować różne typy części np. (tarcz hamulcowych, klocków) których jednoznaczne przypisanie jest trudne bądź niemożliwe, przed złożeniem zamówienia prosimy uważnie skonfrontować prezentowane wymiary i rysunki części np. (tarcz/bębnów/klocków) z własnymi starymi częściami. W przypadku wątpliwości zalecamy kontakt telefoniczny ( 34 329 90 29 lub 601472084 ) lub e-mailowy info@henkiel.com.pl . Prosimy o przemyślane zakupy.