Tarcza hamulcowa wentylowana MIKODA 0767 GT malowana, nacinana, wiercona, kolor: czarny - FORD TRANSIT V363 (FAD, FBD, FCD, FDD, FED, FFD) - OŚ PRZEDNIA
Tarcza hamulcowa wentylowana MIKODA 0767 GT malowana, nacinana, wiercona, kolor: czarny - FORD TRANSIT V363 (FAD, FBD, FCD, FDD, FED, FFD) - OŚ PRZEDNIA
KONIECZNIE PRZECZYTAJ DZIAŁ INFORMACJE O WYSYŁCE
CENA ZA SZTUKĘ ( jedna tarcza )
OŚ PRZEDNIA
Dodatkowe informacje katalogowe:
Średnica [mm]: 308
Typ tarczy hamulcowej: wentylowana
Wysokość tarczy [mm]: 61
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 31
Minimalna grubość tarczy [mm]: 28
Średnica otworu centrującego [mm]: 93
Ilość otworów ( śrub ): 5
Rozstaw śrub ( otworów ): 5x113,5
Wymiar gwintu ( otwory o średnicy ): M12x1,5
Średnica wewnętrzna tarczy [mm]: 136
Tarcza pasuje do modeli TRANSIT V363 z tarczami o średnicy 308mm, wysokości tarczy 61mm i grubości 31mm oraz rozstawie śrub 5x113,5 na osi przedniej.
Sprawdź średnicę, wysokość i grubość oraz rozstaw śrub swoich tarcz ponieważ w modelach TRANSIT V363 występowały też tarcze o tej samej średnicy (308mm) ale o wysokości tarczy 55,4mm, grubości 33mm i rozstawie śrub 5x111,5 oraz tarcze o średnicy 288mm które również posiadamy w sprzedaży.
NIE JESTEŚ PEWIEN - ZADZWOŃ
NR ORG: 1812200 , 1822205 , BK311125AB , BK311125AC
ZAMIENNIKI: BREMBO 09.C644.11 , ATE 24.0131-0100.1 , TEXTAR 982002743 , TEXTAR 92274303 , TRW DF6921S , FERODO DDF2468 , FERODO DDF2468-1 , BOSCH 0986479C99 , MIKODA 0767 , MIKODA 0767Z , MIKODA 0767S
SERIA GT
W porównaniu ze standardowymi tarczami hamulcowymi, innowacyjne rozwiązanie NACINANIA i NAWIERCANIA pozwala na uzyskanie większego współczynnika tarcia już w początkowej fazie hamowania. To oznacza krótszą drogę hamowania i bardziej wydajne hamulce. Jazda w niektórych warunkach, np. w górach, w zawodach sportowych pociąga za sobą ryzyko doprowadzenia tarcz hamulcowych do temperatur rzędu 800°C. Jednocześnie towarzyszy temu emisja gazów lokujących się w przestrzeni pomiędzy klockami hamulcowymi a powierzchnią tarczy hamulcowej. Specjalne rowki i nawiercenia tarcz służą do szybkiego odprowadzania tych szkodliwych produktów hamowania. Rowki i nawiercenia poprawiają (odmładzają) powierzchnię materiału ciernego klocków. Asymetryczne rowki tarcz uniemożliwiają również obecność wody, błota i innych substancji na powierzchni tarcz hamulcowych.
ATM MIKODA
ATM Mikoda to polska firma powstała w 1981r. Produkuje tarcze, bębny i klocki hamulcowe do samochodów osobowych i dostawczych oraz inne elementy z żeliwa dla przemysłu motoryzacyjnego i rolnictwa. Obecnie jest największym polskim producentem tarcz i bębnów hamulcowych na rynek wtórny. Firma ATM Mikoda sprzedaje swoje produkty w całej Europie, państwach byłego bloku wschodniego i USA.
Odlewy do produkcji tarcz i bębnów zapewnia ich własna odlewnia żeliwa FMC Mikoda. Dzięki temu firma jest w stanie zaoferować swoim odbiorcom produkt całkowicie polski o najwyższej jakości. Hale produkcyjne i magazyny ATM Mikoda zajmują powierzchnię 3500 mkw na obszarze 10000 mkw. Doświadczona załoga oraz nowoczesny park maszynowy gwarantują najwyższą jakość produktów. Wysoką jakość wyrobów potwierdza bardzo niski wskaźnik reklamacji.
Ten produkt pasuje do następujących modeli samochodów »
FORD
- TRANSIT V363 Nadw. pełne (FCD, FDD) 08.2013 -
- TRANSIT V363 Platf./Podw. (FED,FFD) 08.2013 -
- TRANSIT V363 Bus (FAD, FBD) 08.2013 -
Uwaga!
W związku z faktem, iż w niektórych modelach aut mogą w tym samym okresie występować różne typy części np. (tarcz hamulcowych, klocków) których jednoznaczne przypisanie jest trudne bądź niemożliwe, przed złożeniem zamówienia prosimy uważnie skonfrontować prezentowane wymiary i rysunki części np. (tarcz/bębnów/klocków) z własnymi starymi częściami. W przypadku wątpliwości zalecamy kontakt telefoniczny ( 34 329 90 29 lub 601472084 ) lub e-mailowy info@henkiel.com.pl . Prosimy o przemyślane zakupy.