Tarcze hamulcowe wentylowane MIKODA 0761 GT malowane, nacinane, wiercone, kolor: czarny + KLOCKI MIKODA 71695 - FORD TOURNEO CUSTOM V362 Bus (F3) TRANSIT CUSTOM V362 (F3, FY, FZ) TRANSIT V363 (FAD, FBD, FCD, FDD, FED, FFD) sys. TRW - OŚ PRZEDNIA
Tarcze hamulcowe wentylowane MIKODA 0761 GT malowane, nacinane, wiercone, kolor: czarny + KLOCKI MIKODA 71695 - FORD TOURNEO CUSTOM V362 Bus (F3) TRANSIT CUSTOM V362 (F3, FY, FZ) TRANSIT V363 (FAD, FBD, FCD, FDD, FED, FFD) sys. TRW - OŚ PRZEDNIA
KONIECZNIE PRZECZYTAJ DZIAŁ INFORMACJE O WYSYŁCE
CENA ZA ZESTAW ( 2 tarcze + 4 klocki )
OŚ PRZEDNIA
Dodatkowe informacje katalogowe: TARCZE
Średnica [mm]: 308
Typ tarczy hamulcowej: wentylowana
Wysokość tarczy [mm]: 55,4
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 33
Minimalna grubość tarczy [mm]: 30
Średnica otworu centrującego [mm]: 93
Ilość otworów ( śrub ): 5
Rozstaw śrub ( otworów ): 5x111,5
Wymiar gwintu ( otwory o średnicy ): M10x1,5
Średnica wewnętrzna tarczy [mm]: 136
Dodatkowe informacje katalogowe: KLOCKI
Szerokość [mm]: 171,8
Wysokość [mm]: 68,8
Grubość [mm]: 17
Styk ostrzegawczy o zużyciu: bez styku zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu: przygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowy: TRW
Nr WVA: 25602
Zestaw pasuje do modelu TOURNEO CUSTOM V362 Bus (F3) z tarczami o średnicy 308mm na osi przedniej.
Sprawdź średnicę swoich tarcz ponieważ w modelu TOURNEO CUSTOM V362 Bus (F3) występowały też tarcze o średnicy 288mm które również posiadamy w sprzedaży.
Zestaw pasuje do modeli TRANSIT CUSTOM V362 z tarczami o średnicy 308mm na osi przedniej.
Sprawdź średnicę swoich tarcz ponieważ w modelach TRANSIT CUSTOM V362 występowały też tarcze o średnicy 288mm które również posiadamy w sprzedaży.
Zestaw pasuje do modeli TRANSIT V363 z tarczami o średnicy 308mm, wysokości tarczy 55,4mm i grubości 33mm oraz rozstawie śrub 5x111,5 i systemem hamulcowym TRW na osi przedniej.
!!! UWAGA !!!
Porównaj kształt i wymiary swoich klocków z rysunkiem w opisie aukcji ponieważ w modelach TRANSIT V363 występował też system hamulcowy BOSCH z innym rodzajem klocków który również posiadamy w sprzedaży.
Sprawdź średnicę, wysokość i grubość oraz rozstaw śrub swoich tarcz ponieważ w modelach TRANSIT V363 występowały też tarcze o tej samej średnicy (308mm) ale o wysokości tarczy 61mm, grubości 31mm i rozstawie śrub 5x113,5 oraz tarcze o średnicy 288mm które również posiadamy w sprzedaży.
NIE JESTEŚ PEWIEN - ZADZWOŃ
NR ORG: 1763884 , 1842633 , 1867729 , 2110200 , BK211125AB , BK211125AC , BK211125AD , BK211125DA
ZAMIENNIKI: TARCZE: BREMBO 09.C243.10 , ATE 24.0133-0102.1 , TEXTAR 982002730 , TEXTAR 92273003 , TRW DF6752S , FERODO DDF2470 , FERODO DDF2470-1 , MIKODA 0761 , MIKODA 0761Z , MIKODA 0761S
KLOCKI: FERODO FVR4909 , BREMBO P24152 , ATE 13.0460-2611.2 , TEXTAR 2560201 , TRW GDB1967 , LPR 05P1786 , SAMKO 5SP1786 , ICER 142119 , QUARO QP6064 , QUARO QP6064C , BOSCH 0986494844 , MIKODA 71695
SERIA GT
W porównaniu ze standardowymi tarczami hamulcowymi, innowacyjne rozwiązanie NACINANIA i NAWIERCANIA pozwala na uzyskanie większego współczynnika tarcia już w początkowej fazie hamowania. To oznacza krótszą drogę hamowania i bardziej wydajne hamulce. Jazda w niektórych warunkach, np. w górach, w zawodach sportowych pociąga za sobą ryzyko doprowadzenia tarcz hamulcowych do temperatur rzędu 800°C. Jednocześnie towarzyszy temu emisja gazów lokujących się w przestrzeni pomiędzy klockami hamulcowymi a powierzchnią tarczy hamulcowej. Specjalne rowki i nawiercenia tarcz służą do szybkiego odprowadzania tych szkodliwych produktów hamowania. Rowki i nawiercenia poprawiają (odmładzają) powierzchnię materiału ciernego klocków. Asymetryczne rowki tarcz uniemożliwiają również obecność wody, błota i innych substancji na powierzchni tarcz hamulcowych.
ATM MIKODA
ATM Mikoda to polska firma powstała w 1981r. Produkuje tarcze, bębny i klocki hamulcowe do samochodów osobowych i dostawczych oraz inne elementy z żeliwa dla przemysłu motoryzacyjnego i rolnictwa. Obecnie jest największym polskim producentem tarcz i bębnów hamulcowych na rynek wtórny. Firma ATM Mikoda sprzedaje swoje produkty w całej Europie, państwach byłego bloku wschodniego i USA.
Odlewy do produkcji tarcz i bębnów zapewnia ich własna odlewnia żeliwa FMC Mikoda. Dzięki temu firma jest w stanie zaoferować swoim odbiorcom produkt całkowicie polski o najwyższej jakości. Hale produkcyjne i magazyny ATM Mikoda zajmują powierzchnię 3500 mkw na obszarze 10000 mkw. Doświadczona załoga oraz nowoczesny park maszynowy gwarantują najwyższą jakość produktów. Wysoką jakość wyrobów potwierdza bardzo niski wskaźnik reklamacji.
Ten produkt pasuje do następujących modeli samochodów »
FORD
- TRANSIT CUSTOM V362 Bus (F3) 04.2012 -
- TRANSIT CUSTOM V362 Nad.peł. (FY,FZ) 04.2012-
- TRANSIT V363 Bus (FAD, FBD) 08.2013 -
- TRANSIT V363 Nadw. pełne (FCD, FDD) 08.2013 -
- TRANSIT V363 Platf./Podw. (FED,FFD) 08.2013 -
- TOURNEO CUSTOM V362 Bus (F3) 04.2012 -
Uwaga!
W związku z faktem, iż w niektórych modelach aut mogą w tym samym okresie występować różne typy części np. (tarcz hamulcowych, klocków) których jednoznaczne przypisanie jest trudne bądź niemożliwe, przed złożeniem zamówienia prosimy uważnie skonfrontować prezentowane wymiary i rysunki części np. (tarcz/bębnów/klocków) z własnymi starymi częściami. W przypadku wątpliwości zalecamy kontakt telefoniczny ( 34 329 90 29 lub 601472084 ) lub e-mailowy info@henkiel.com.pl . Prosimy o przemyślane zakupy.