Tarcza hamulcowa pełna z łożyskiem i pierścieniem ABS MIKODA 1751L GT malowana, nacinana, wiercona, kolor: czarny - RENAULT CLIO III MEGANE II MODUS THALIA II WIND - OŚ TYLNA
Tarcza hamulcowa pełna z łożyskiem i pierścieniem ABS MIKODA 1751L GT malowana, nacinana, wiercona, kolor: czarny - RENAULT CLIO III MEGANE II MODUS THALIA II WIND - OŚ TYLNA
KONIECZNIE PRZECZYTAJ DZIAŁ INFORMACJE O WYSYŁCE
CENA ZA SZTUKĘ ( jedna tarcza )
OŚ TYLNA
Dodatkowe informacje katalogowe:
Średnica [mm]: 240
Typ tarczy hamulcowej: pełna
Wysokość tarczy [mm]: 80,2
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 8
Minimalna grubość tarczy [mm]: 7
Średnica otworu centrującego [mm]: 52,3
Średnica mocowania ( końcówki wałka ) [mm]: 25
Ilość otworów ( śrub ): 4
Rozstaw śrub ( otworów ): 4x100
Wymiar gwintu ( otwory o średnicy ): M12x1,5
Średnica wewnętrzna tarczy [mm]: 55
Informacja uzupełniająca 1: z łożyskiem
Informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem czujnika ABS
Tarcza pasuje do modeli CLIO III z tarczami o średnicy 240mm na osi tylnej.
Sprawdź średnicę swoich tarcz ponieważ w modelach CLIO III występowały też tarcze o średnicy 300mm które również posiadamy w sprzedaży.
W modelach CLIO III występowały też bębny hamulcowe o średnicy 203,3mm które również posiadamy w sprzedaży.
Tarcza pasuje do modeli MEGANE II z tarczami o średnicy 240mm na osi tylnej.
Sprawdź średnicę swoich tarcz ponieważ w modelach MEGANE II występowały też tarcze o średnicy 270mm i 300mm które również posiadamy w sprzedaży.
W modelach MEGANE II występowały też bębny hamulcowe o średnicy 203mm które również posiadamy w sprzedaży.
Tarcza pasuje do modelu MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) ze wszystkimi rodzajami silników z tarczami hamulcowymi na osi tylnej.
( katalogowo pojazdy z systemem "ESP" )
W modelu MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) występowały też bębny hamulcowe o średnicy 203,3mm które również posiadamy w sprzedaży.
Tarcza pasuje do modelu THALIA II (LU_) ze wszystkimi rodzajami silników z tarczami hamulcowymi na osi tylnej.
( katalogowo pojazdy z systemem "ESP" )
W modelu THALIA II (LU_) występowały też bębny hamulcowe o średnicy 203mm które również posiadamy w sprzedaży.
Tarcza pasuje do modelu TWINGO II (CN0_) ze wszystkimi rodzajami silników z tarczami hamulcowymi na osi tylnej.
W modelu TWINGO II (CN0_) występowały też bębny hamulcowe o średnicy 203mm które również posiadamy w sprzedaży.
Tarcza pasuje do modelu WIND (E4M_) na oś tylną ze wszystkimi rodzajami silników.
NIE JESTEŚ PEWIEN - ZADZWOŃ
NR ORG: 432005338R , 7701207823 , 8200038305 , 8660001811 , 8671018106
ZAMIENNIKI: BREMBO 08.A141.17 , BREMBO 08.A141.10 , ATE 24.0108-0114.2 , TRW DF4274BS , TRW DF4274S , FERODO DDF1571 , TEXTAR 982001544 , TEXTAR 92154400 , TEXTAR 92154403 , BOSCH 0986479007 , BOSCH 0986479278 , SAMKO R1005PCA , SKF VKBD1015 , SNR KF155.77U , SNR KF155.77 , MIKODA 1751 , MIKODA 1751Z , MIKODA 1751S , MIKODA 1751L , MIKODA 1751LZ , MIKODA 1751LS
SERIA GT
W porównaniu ze standardowymi tarczami hamulcowymi, innowacyjne rozwiązanie NACINANIA i NAWIERCANIA pozwala na uzyskanie większego współczynnika tarcia już w początkowej fazie hamowania. To oznacza krótszą drogę hamowania i bardziej wydajne hamulce. Jazda w niektórych warunkach, np. w górach, w zawodach sportowych pociąga za sobą ryzyko doprowadzenia tarcz hamulcowych do temperatur rzędu 800°C. Jednocześnie towarzyszy temu emisja gazów lokujących się w przestrzeni pomiędzy klockami hamulcowymi a powierzchnią tarczy hamulcowej. Specjalne rowki i nawiercenia tarcz służą do szybkiego odprowadzania tych szkodliwych produktów hamowania. Rowki i nawiercenia poprawiają (odmładzają) powierzchnię materiału ciernego klocków. Asymetryczne rowki tarcz uniemożliwiają również obecność wody, błota i innych substancji na powierzchni tarcz hamulcowych.
ATM MIKODA
ATM Mikoda to polska firma powstała w 1981r. Produkuje tarcze, bębny i klocki hamulcowe do samochodów osobowych i dostawczych oraz inne elementy z żeliwa dla przemysłu motoryzacyjnego i rolnictwa. Obecnie jest największym polskim producentem tarcz i bębnów hamulcowych na rynek wtórny. Firma ATM Mikoda sprzedaje swoje produkty w całej Europie, państwach byłego bloku wschodniego i USA.
Odlewy do produkcji tarcz i bębnów zapewnia ich własna odlewnia żeliwa FMC Mikoda. Dzięki temu firma jest w stanie zaoferować swoim odbiorcom produkt całkowicie polski o najwyższej jakości. Hale produkcyjne i magazyny ATM Mikoda zajmują powierzchnię 3500 mkw na obszarze 10000 mkw. Doświadczona załoga oraz nowoczesny park maszynowy gwarantują najwyższą jakość produktów. Wysoką jakość wyrobów potwierdza bardzo niski wskaźnik reklamacji.
Wszystkie wyroby posiadają certyfikat bezpieczeństwa CE i mogą być stosowane jako zamienniki części oryginalnych zgodnie z dyrektywą UE. Firma ATM Mikoda posiada również prestiżowy certyfikat jakości TÜV Rheinland.
Oem:7701207823
Ten produkt pasuje do następujących modeli samochodów »
RENAULT
- CLIO III (BR0/1, CR0/1) 01.2005 -
- CLIO III Grandtour (KR0/1_) 02.2008 -
- MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 07.2001 - 10.2012
- MEGANE II Coupé-Kabriolet (EM0/1) 09.03-03.10
- MEGANE II Sedan (LM0/1_) 08.2003 -
- MODUS/GRAND MODUS (F/JP0_) 09.2004 -
- THALIA II (LU_) 09.2008 -
- WIND (E4M_) 07.2010 -
- TWINGO II (CN0_) 03.2007 -
Uwaga!
W związku z faktem, iż w niektórych modelach aut mogą w tym samym okresie występować różne typy części np. (tarcz hamulcowych, klocków) których jednoznaczne przypisanie jest trudne bądź niemożliwe, przed złożeniem zamówienia prosimy uważnie skonfrontować prezentowane wymiary i rysunki części np. (tarcz/bębnów/klocków) z własnymi starymi częściami. W przypadku wątpliwości zalecamy kontakt telefoniczny ( 34 329 90 29 lub 601472084 ) lub e-mailowy info@henkiel.com.pl . Prosimy o przemyślane zakupy.