Tarcza hamulcowa pełna MIKODA 0938 GT malowana, nacinana, wiercona, kolor: czarny - CITROEN C-CROSSER C-CROSSER ENTERPRISE MITSUBISHI LANCER SPORTBACK OUTLANDER II PEUGEOT 4007 - OŚ TYLNA
Tarcza hamulcowa pełna MIKODA 0938 GT malowana, nacinana, wiercona, kolor: czarny - CITROEN C-CROSSER C-CROSSER ENTERPRISE MITSUBISHI LANCER SPORTBACK OUTLANDER II PEUGEOT 4007 - OŚ TYLNA
KONIECZNIE PRZECZYTAJ DZIAŁ INFORMACJE O WYSYŁCE
CENA ZA SZTUKĘ ( jedna tarcza )
OŚ TYLNA
Dodatkowe informacje katalogowe:
Średnica [mm]: 302
Typ tarczy hamulcowej: pełna
Wysokość tarczy [mm]: 58,8
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 10
Minimalna grubość tarczy [mm]: 8,4
Średnica otworu centrującego [mm]: 80
Ilość otworów ( śrub ): 5
Rozstaw śrub ( otworów ): 5x114,3
Otwory o średnicy [mm]: 12,65
Średnica wewnętrzna tarczy [mm]: 190
Tarcza pasuje do modelu OUTLANDER II (CW_W) z tarczami o średnicy 302mm, średnicy wewnętrznej tarczy 190mm oraz wysokości tarczy 58,8mm na osi tylnej.
*Średnica wewnętrzna tarczy jest to wymiar otworu na szczęki do hamulca ręcznego*
Sprawdź średnicę i średnicę wewnętrzną oraz wysokość swoich tarcz ponieważ w modelu OUTLANDER II (CW_W) występowały też tarcze o tej samej średnicy (302mm) ale o średnicy wewnętrznej tarczy 168mm i wysokość tarczy 60,2mm oraz tarcze o średnicy 262mm które również posiadamy w sprzedaży.
Tarcza pasuje do modelu 4007 (GP_) z tarczami o średnicy 302mm, średnicy wewnętrznej 190mm oraz wyskości tarczy 58,8mm na osi tylnej.
*Średnica wewnętrzna tarczy jest to wymiar otworu na szczęki do hamulca ręcznego*
Sprawdź średnicę wewnętrzną oraz wysokość swoich tarcz ponieważ w modelu 4007 (GP_) występowały też tarcze o tej samej średnicy (302mm) ale o średnicy wewnętrznej tarczy 168mm i wysokość tarczy 60,2mm które również posiadamy w sprzedaży.
Tarcza pasuje do modelu C-CROSSER (EP_) z tarczami o średnicy 302mm, średnicy wewnętrznej 190mm oraz wyskości tarczy 58,8mm na osi tylnej.
*Średnica wewnętrzna tarczy jest to wymiar otworu na szczęki do hamulca ręcznego*
Sprawdź średnicę wewnętrzną oraz wysokość swoich tarcz ponieważ w modelu C-CROSSER (EP_) występowały też tarcze o tej samej średnicy (302mm) ale o średnicy wewnętrznej tarczy 168mm i wysokość tarczy 60,2mm które również posiadamy w sprzedaży.
Tarcza pasuje do modelu C-CROSSER ENTERPRISE z tarczami o średnicy 302mm, średnicy wewnętrznej 190mm oraz wyskości tarczy 58,8mm na osi tylnej.
*Średnica wewnętrzna tarczy jest to wymiar otworu na szczęki do hamulca ręcznego*
Sprawdź średnicę wewnętrzną oraz wysokość swoich tarcz ponieważ w modelu C-CROSSER ENTERPRISE występowały też tarcze o tej samej średnicy (302mm) ale o średnicy wewnętrznej tarczy 168mm i wysokość tarczy 60,2mm które również posiadamy w sprzedaży.
Tarcza pasuje do modelu LANCER VIII Sportback (CX_A) z tarczami o średnicy 302mm na osi tylnej.
( tylko silnik 2.0 Ralliart 4WD 241KM )
W pozostałych silnikach w modelu LANCER VIII Sportback (CX_A) występowały tarcze o średnicy 262mm które również posiadamy w sprzedaży.
NIE JESTEŚ PEWIEN - ZADZWOŃ
NR ORG: 424962 , 4615A035 , 424961 , 4249F4
ZAMIENNIKI: BREMBO 08.A755.10 , BREMBO 08.A755.11 , ATE 24.0110-0330.1 , TEXTAR 982001670 , TEXTAR 92167000 , TEXTAR 92167003 , TRW DF4963 , FERODO DDF1737 , QUARO QD5004 , BOSCH 0986479318 , QUARO QD5004 , MIKODA 0938 , MIKODA 0938Z , MIKODA 0938S
SERIA GT
W porównaniu ze standardowymi tarczami hamulcowymi, innowacyjne rozwiązanie NACINANIA i NAWIERCANIA pozwala na uzyskanie większego współczynnika tarcia już w początkowej fazie hamowania. To oznacza krótszą drogę hamowania i bardziej wydajne hamulce. Jazda w niektórych warunkach, np. w górach, w zawodach sportowych pociąga za sobą ryzyko doprowadzenia tarcz hamulcowych do temperatur rzędu 800°C. Jednocześnie towarzyszy temu emisja gazów lokujących się w przestrzeni pomiędzy klockami hamulcowymi a powierzchnią tarczy hamulcowej. Specjalne rowki i nawiercenia tarcz służą do szybkiego odprowadzania tych szkodliwych produktów hamowania. Rowki i nawiercenia poprawiają (odmładzają) powierzchnię materiału ciernego klocków. Asymetryczne rowki tarcz uniemożliwiają również obecność wody, błota i innych substancji na powierzchni tarcz hamulcowych.
ATM MIKODA
ATM Mikoda to polska firma powstała w 1981r. Produkuje tarcze, bębny i klocki hamulcowe do samochodów osobowych i dostawczych oraz inne elementy z żeliwa dla przemysłu motoryzacyjnego i rolnictwa. Obecnie jest największym polskim producentem tarcz i bębnów hamulcowych na rynek wtórny. Firma ATM Mikoda sprzedaje swoje produkty w całej Europie, państwach byłego bloku wschodniego i USA.
Odlewy do produkcji tarcz i bębnów zapewnia ich własna odlewnia żeliwa FMC Mikoda. Dzięki temu firma jest w stanie zaoferować swoim odbiorcom produkt całkowicie polski o najwyższej jakości. Hale produkcyjne i magazyny ATM Mikoda zajmują powierzchnię 3500 mkw na obszarze 10000 mkw. Doświadczona załoga oraz nowoczesny park maszynowy gwarantują najwyższą jakość produktów. Wysoką jakość wyrobów potwierdza bardzo niski wskaźnik reklamacji.
Wszystkie wyroby posiadają certyfikat bezpieczeństwa CE i mogą być stosowane jako zamienniki części oryginalnych zgodnie z dyrektywą UE. Firma ATM Mikoda posiada również prestiżowy certyfikat jakości TÜV Rheinland.
Ten produkt pasuje do następujących modeli samochodów »
CITROËN
- C-CROSSER (VU_, VV_) 02.2007 - 12.2012
- C-CROSSER ENTERPRISE (VU_, VV_) 01.09 - 12.12
- LANCER VIII Sportback (CX_A) 10.07 - 12.17
- OUTLANDER II (CW_W) 11.2006 - 12.2012
- OUTLANDER II Van (CW_W) 12.2006 - 11.2012
- 4007 (VU_, VV_) 02.2007 - 03.2013
Uwaga!
W związku z faktem, iż w niektórych modelach aut mogą w tym samym okresie występować różne typy części np. (tarcz hamulcowych, klocków) których jednoznaczne przypisanie jest trudne bądź niemożliwe, przed złożeniem zamówienia prosimy uważnie skonfrontować prezentowane wymiary i rysunki części np. (tarcz/bębnów/klocków) z własnymi starymi częściami. W przypadku wątpliwości zalecamy kontakt telefoniczny ( 34 329 90 29 lub 601472084 ) lub e-mailowy info@henkiel.com.pl . Prosimy o przemyślane zakupy.