Tarcza hamulcowa pełna MIKODA 0932 GT malowana, nacinana, wiercona, kolor: czarny - CHRYSLER SEBRING (JR) SEBRING Coupe (FJ) MITSUBISHI ECLIPSE II LANCER VII LANCER VII Kombi OUTLANDER I II PAJERO PININ SPACE RUNNER (N6_W) - OŚ TYLNA
Tarcza hamulcowa pełna MIKODA 0932 GT malowana, nacinana, wiercona, kolor: czarny - CHRYSLER SEBRING (JR) SEBRING Coupe (FJ) MITSUBISHI ECLIPSE II LANCER VII LANCER VII Kombi OUTLANDER I II PAJERO PININ SPACE RUNNER (N6_W) - OŚ TYLNA
KONIECZNIE PRZECZYTAJ DZIAŁ INFORMACJE O WYSYŁCE
CENA ZA SZTUKĘ ( jedna tarcza )
OŚ TYLNA
Dodatkowe informacje katalogowe:
Średnica [mm]: 262
Typ tarczy hamulcowej: pełna
Wysokość tarczy [mm]: 60,3
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 10
Minimalna grubość tarczy [mm]: 8,4
Średnica otworu centrującego [mm]: 90
Ilość otworów ( śrub ): 5
Rozstaw śrub ( otworów ): 5x114,3
Otwory o średnicy [mm]: 13
Średnica wewnętrzna tarczy [mm]: 168
Tarcza pasuje do modelu OUTLANDER I (CU_W) na oś tylną ze wszystkimi rodzajami silników.
Tarcza pasuje do modelu OUTLANDER II (CW_W) z tarczami o średnicy 262mm na osi tylnej.
Sprawdź średnicę swoich tarcz ponieważ w modelu OUTLANDER II (CW_W) przeważnie występowały dwa rodzaje tarcz o średnicy 302mm (średnica wewnętrzna tarczy 168mm i 190mm) które również posiadamy w sprzedaży.
Tarcza pasuje do modelu ECLIPSE II (D3_A) z tarczami o średnicy 262mm na osi tylnej.
( wysokość tarczy 60,3mm )
Sprawdź w modelu ECLIPSE II (D3_A) ponieważ występowały też tarcze o średnicy 265mm (wysokość tarczy 49mm) które również posiadamy w sprzedaży.
Tarcze pasuje do modeli LANCER VII z tarczami pełnymi o średnicy 262mm i kołami przykręcanymi na 5 śrub oraz otworze centrującym tarczy 90mm na osi tylnej.
Sprawdź budowę, średnicę i ilość śrub w kole oraz otwór centrujący swoich tarcz ponieważ w modelach LANCER VII występowały też tarcze pełne o tej samej średnicy (262mm) z kołami przykręcanymi na 5 śrub ale o otworze centrującym 80mm i tarcze pełne o tej samej średnicy (262mm) ale z kołami przykręcanymi na 4 śruby oraz tarcze wentylowane o średnicy 300mm (koła przykręcane na 5 śrub) które również posiadamy w sprzedaży.
Tarcza pasuje do modelu PAJERO PININ (H6_W, H7_W) z hamulcami tarczowymi na osi tylnej.
W modelu PAJERO PININ (H6_W, H7_W) występowały też bębny hamulcowe o średnicy 228,6mm które również posiadamy w sprzedaży.
Tarcza pasuje do modelu SPACE RUNNER (N6_W) na oś tylną ze wszystkimi rodzajami silników.
Tarcza pasuje do modeli SEBRING (JR) i SEBRING Kabriolet (JR) z tarczami o średnicy 262mm na osi tylnej.
Sprawdź w modelach SEBRING (JR) i SEBRING Kabriolet (JR) ponieważ występowały też tarcze o średnicy 270mm które również posiadamy w sprzedaży.
Tarcza pasuje do modelu SEBRING Coupe (FJ) na oś tylną z silnikiem 2.5 LE 163KM (120kW).
NIE JESTEŚ PEWIEN - ZADZWOŃ
NR ORG: MB895200 , MB928716 , MR493489
ZAMIENNIKI: BREMBO 08.8316.20 , BREMBO 08.8440.10 , ATE 24.0110-0704.1 , ATE 24.0110-0281.1 , FERODO DDF1410 , FERODO DDF1410C , TRW DF4845 , TRW DF4913 , TEXTAR 982001361 , TEXTAR 92136100 , TEXTAR 92136103 , TEXTAR 982001486 , TEXTAR 92148600 , BOSCH 0986479603 , MIKODA 0932 , MIKODA 0932Z , MIKODA 0932S
SERIA GT
W porównaniu ze standardowymi tarczami hamulcowymi, innowacyjne rozwiązanie NACINANIA i NAWIERCANIA pozwala na uzyskanie większego współczynnika tarcia już w początkowej fazie hamowania. To oznacza krótszą drogę hamowania i bardziej wydajne hamulce. Jazda w niektórych warunkach, np. w górach, w zawodach sportowych pociąga za sobą ryzyko doprowadzenia tarcz hamulcowych do temperatur rzędu 800°C. Jednocześnie towarzyszy temu emisja gazów lokujących się w przestrzeni pomiędzy klockami hamulcowymi a powierzchnią tarczy hamulcowej. Specjalne rowki i nawiercenia tarcz służą do szybkiego odprowadzania tych szkodliwych produktów hamowania. Rowki i nawiercenia poprawiają (odmładzają) powierzchnię materiału ciernego klocków. Asymetryczne rowki tarcz uniemożliwiają również obecność wody, błota i innych substancji na powierzchni tarcz hamulcowych.
ATM MIKODA
ATM Mikoda to polska firma powstała w 1981r. Produkuje tarcze, bębny i klocki hamulcowe do samochodów osobowych i dostawczych oraz inne elementy z żeliwa dla przemysłu motoryzacyjnego i rolnictwa. Obecnie jest największym polskim producentem tarcz i bębnów hamulcowych na rynek wtórny. Firma ATM Mikoda sprzedaje swoje produkty w całej Europie, państwach byłego bloku wschodniego i USA.
Odlewy do produkcji tarcz i bębnów zapewnia ich własna odlewnia żeliwa FMC Mikoda. Dzięki temu firma jest w stanie zaoferować swoim odbiorcom produkt całkowicie polski o najwyższej jakości. Hale produkcyjne i magazyny ATM Mikoda zajmują powierzchnię 3500 mkw na obszarze 10000 mkw. Doświadczona załoga oraz nowoczesny park maszynowy gwarantują najwyższą jakość produktów. Wysoką jakość wyrobów potwierdza bardzo niski wskaźnik reklamacji.
Wszystkie wyroby posiadają certyfikat bezpieczeństwa CE i mogą być stosowane jako zamienniki części oryginalnych zgodnie z dyrektywą UE. Firma ATM Mikoda posiada również prestiżowy certyfikat jakości TÜV Rheinland.
Ten produkt pasuje do następujących modeli samochodów »
CHRYSLER
- SEBRING (JR) 09.2000 - 06.2007
- SEBRING Coupe (FJ) 05.1995 - 09.2000
- SEBRING Kabriolet (JR) 04.2001 - 06.2007
- ECLIPSE II (D3_A) 04.1994 - 04.1999
- LANCER VII (CS_A, CT_A) 01.2000 - 12.2013
- LANCER VII Kombi (CS_W, CT_W) 09.2003-12.2008
- OUTLANDER I (CU_W) 03.2001 - 07.2008
- OUTLANDER II (CW_W) 11.2006 - 12.2012
- PAJERO PININ (H6_W, H7_W) 03.1999 - 06.2007
- SPACE RUNNER (N6_W) 08.1999 - 01.2003
Uwaga!
W związku z faktem, iż w niektórych modelach aut mogą w tym samym okresie występować różne typy części np. (tarcz hamulcowych, klocków) których jednoznaczne przypisanie jest trudne bądź niemożliwe, przed złożeniem zamówienia prosimy uważnie skonfrontować prezentowane wymiary i rysunki części np. (tarcz/bębnów/klocków) z własnymi starymi częściami. W przypadku wątpliwości zalecamy kontakt telefoniczny ( 34 329 90 29 lub 601472084 ) lub e-mailowy info@henkiel.com.pl . Prosimy o przemyślane zakupy.